piątek, 28 maja 2010

Tinki Winki i przyjaciele:)

W końcu zdobyłem parę zdjęć, żeby pokazać wam co najbardziej szokuje mnie w Indiach. Pamiętam jak zobaczyłem to pierwszy raz!!!!! Szok co oni robią, dlaczego czy im już wszystkim odbiło. Później okazało się, że jest to jak najbardziej normalne zachowanie. Niestety dla mnie to ciągle jest szok, za każdym razem kiedy to widzę. Pewnie zastanawiacie się o co mi chodzi. Zobaczcie sami....
Taki obrazek widzi się codziennie. Nie wiem czy to ma związek z brakiem relacji damsko - męskich, ale gdzie się nie obrócisz widzisz kolesi trzymających się za ręce, lub obejmujących się. Jak im powiesz, że to gejowskie to są wielce obrażeni. Oni są przyjaciółmi a tu największą oznaką przyjaźni i męskości jest spacer po ulicy trzymając kolegę za rękę. Dla mnie masakra ale tak tu jest...

A najlepsze jest to, że oni mają szósty zmysł i wykrywają, że ktoś chce im zrobić zdjęcie. W już masz aparat wyciągnięty i nagle oni się obracają, puszczają rączki i zdjęcie się nie udało. Ja osobiście nie uchwyciłem tego zjawiska moim aparatem. Chłopaki zawsze w ostatniej chwili się płoszą:) Ale całe szczęście paru znajomym się udało. 
Nie zależnie czy jesteś młody czy stary, rączka i partnerstwo musi być. Indie to jest raj dla gejów. Tu by się wtopili w tłum i nikt by się nawet nie zorientował. 



2 komentarze:

  1. Bartek, teletubisie są bezpłciowe! a poza tym gdzie tolerancja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek jak zwykle żałuje, że nie ma powodzenia u chłopaków ze slamsu... To dlatego ten brak tolerancji ;)

    OdpowiedzUsuń