wtorek, 20 kwietnia 2010

Kwiecień -Czerwiec Pora sucha......NIE MA WODY!!!!!!!!!!

Chciałbym się z wami podzielić najnowszymi wiadomościami. W Bombaju jest obecnie pora sucha. Upał nie do zniesienia. 35C codziennie mnie dobija. Straszna wilgotność do tego. Wychodząc z domu człowiek zalany jest potem. Wszystkie koszule spodnie buty przesiąkają nim w ciągu sekundy. To nie tylko "biali" tak maja. Każdy poci się jak świnia za przeproszeniem:)  Co jest najlepsze w porze suchej jak sama nazwa wskazuje NIE MA WODY:) Wszystkie atrakcje turystyczne z nią związane, stają się tymczasowo nie dostępne. Nie ma wodospadów, wielkie jeziora zamieniają się w kałuże. Na poprawę sytuacji trzeba czekać do monsunu czyli do lipca. Od lipca do września pada codziennie:) Co jest najgorsze w porze suchej....??? Jak już wspomniałem NIE MA WODY!!!!!! Nie chodzi mi tylko o walory estetyczne..... NIE MA WODY!!!!  Bombaj boryka się z tym problemem przez cały ten okres. Większość bloków racjonuje jej zapasy. Także i nasz..... Woda w kranie jest dostępna tylko ok 7-8 rano i od 7-8 wieczorem. Ja wstaje o 9 rano a wracam o 22. Jaki z tego wniosek NIE MA WODY!!!!!!!!!! Dobrze, że woda w ubikacji jest.... Chociaż bardzo zakamieniona. Jak pewnie wiecie hindusi nie używają papieru toaletowego tylko przy  WC mają zainstalowany taki mały "prysznic do dupy".

Pewnie wszyscy myślicie bleee co za okropieństwo:) Powiem wam, że się mylicie. To jest bardzo higieniczny sposób, a jeśli połączymy go jeszcze z papierem toaletowym to wychodzi nam najlepszy sposób na czysty tyłeczek:):):) Dzisiaj zafundowałem wam trochę obrzydliwy temat, ale życiowy.  Bo jakże teraz wszyscy ludzie w domu mają sobie poradzić z prysznicem jak WODY NIE MA!!!!!! Pozostaje nam tylko "ass shower":) Brzmi to śmiesznie i okropnie zarazem, ale jakoś umyć się trzeba, a woda wcale gorsza tam nie płynie. Boję się tylko, że po publikacji tego posta to ja sobie dziewczyny w Polsce nie znajdę:) Moje drogie bądźcie wyrozumiałe i postawcie się na moim miejscu. Przecież w normalnym prysznicu NIE MA WODY!!!!!! Dla potwierdzenia ze nic mi nie jest. Ciągle jestem zdrowy, piękny i młody:) załączam najnowsze zdjęcie.

Pozdrawiam i NAMASTE:)

3 komentarze:

  1. Spokojnie Bartek, spokojnie znajdzie się jakaś desperatka...:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek - "Ass shower" czeka Ciebie rowniez w Tajlandii i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj z okzaji imieninek życzy kuzynka Daria. Dużooooooooo wody przede wszystkim :))))))

    OdpowiedzUsuń